​Lån af flyttekasser tilbydes - det er ganske gratis

​​Vi holder selv til i Hårlev ved Køge, men vi stiller os gerne til rådighed i forbindelse med din opgave i København eller omegn, på resten af Sjælland samt i resten af landet.

Flyttekasserne skal kunne genbruges

Vær opmærksom på, at du ved lån af flyttekasser hos os IKKE må skrive direkte på flyttekasserne. Benyt i stedet for de medfølgende labels.

Hvis der skrives på flyttekasserne, eller hvis de på anden måde ødelægges, for eksempel hvis de stilles udenfor i regn eller fugt, så opkræves der 40 kr. pr. kasse.

Du kan også købe flyttekasser og pakkepapir hos os

Du har selvfølgelig også mulighed for at købe flyttekasser gennem os, hvis du foretrækker det. I så fald koster de 40 kr. pr. stk.

Vi har også pakkepapir, som kan anvendes til porcelæn, glas og andet nips. Et bundt pakkepapir indeholdende 10 kg koster 200 kr. inkl. moms.

Silkepapir kan med fordel anvendes, så alt porcelæn ikke skal vaskes op, når det pakkes ud, hvilket er nødvendigt, hvis der anvendes avispapir i stedet.

Ned- og udpakning i udlandet

Hos Basserne tilbyder vi også at pakke ned og pakke ud for dig i udlandet. Det kan for eksempel være i Norge, Sverige eller Tyskland.

Så er du for eksempel blevet udstationeret i forbindelse med dit arbejde, og skal du have fragtet dine møbler og andet inventar til dit nye hjem, så kan vi hjælpe dig godt på vej

Hvad koster nedpakning?

Vores priser på henholdsvis nedpakning og udpakning afhænger af den konkrete opgave, og derfor udarbejder vi gerne et uforpligtende tilbud med en skræddersyet pris til dig. Er du i tvivl om, hvordan nedpakning og udpakning vil foregå, eller er du usikker på, om det er den rette løsning i dit tilfælde? Så kontakt os. Vi sidder klar til at besvare alle dine spørgsmål.​

Få et godt tilbud

Kontakt os og modtag et uforpligtende flyttetilbud

Uanset om du har brug for hjælp til en flytning i København, Køge, Hårlev eller andre steder på Sjælland, eller måske et sted over broerne, så står vi hos Basserne altid klar.

Kontakt os i dag for en nærmere aftale om en besigtigelse, så vi kan udarbejde et uforpligtende tilbud med en skræddersyet pris til dig på den flytteservice, som du har behov for. Du kan også få gode råd til flytningen fra en fagmand, der har mange års erfaring.

FLYTNING MED FOKUS PÅ PUNKTLIGHED OG GOD SERVICE

Vores flyttefirma lægger høj vægt på:

​Kvalitet

Punktlighed

Tryghed

Service

​Du vil derfor opleve, hvis du vælger os til din næste flytning, at vi kan hjælpe med alt – selv det du troede, du selv skulle klare.

Kontaktinformation

Basserne Flyt & Service ApS

Håndværkervej 7

4652 Hårlev

​CVR-nummer: 42424072​

Forretningsbetingelser

Åbningstider

Hverdage: 08.00 – 16.00

Fredage: 08.00 – 15.00

Lukket weekend og helligdage. 

Mails til ​info@basserneflytogservice.dk besvares alle dage.